Kun talviturkit on kastettu, on aika sulkea talviuimakopin kesäksi. Uimakoppi on käytössä vielä kesäkuun puoliväliin ja maanantaina 15.6. kello 10.00 järjestetään siivoustalkoot.
Talkooporukalle on luvassa kahvit kioskilla. Kaikki uimarit ja uimarien ystävät ovat tervetulleita mukaan!











